Pakej Fotografi Perkahwinan | Jurugambar Perkahwinan

By: Sani Rahman

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  [34]  >  >>]    [Archive]
Wednesday, 2-Feb-2005 07:00 Email | Share | | Bookmark
Hutan Rimba, Kemensah

Aksi lasak dari Batman...
Downhill yang mencabar!
Aku penat jugak...


Dari Zoo Negara ke Hutan Kemensah mengambil masa 20 minit dengan berkayuh basikal.. menuju ke air terjun di Hutan Rimba Bara... mungkin ramai yang pernah berkunjung ke sana... dah sampai aku syok sendiri masuk hutan... tak ingat apa dah... yang penting kesemua kelengakapan dah mencukupi esp air minuman...heheh Jadi inilah post2 maut yang istimewa... aku pakai kamera cap ayam...


Thursday, 6-Jan-2005 08:00 Email | Share | | Bookmark
Berbasikal di Kampung Kemensah, Hulu Kelang

Merentas air yang deras...
wahh...bergaya sih...
Ewahhh jang...
Ini semua dah takde kerja lain... macam mana boleh terjebak dengan hobi ni pun aku tak tau... aku ni plak sering bertukar2 hobi.. dulu ingat nak aktif dalam fotografi.. sampai skang takuk ni la jugak.. ingat lepas ni nak kumpul duit skit beli kamera Nikon dSLR... baru gempak!

Ni gambar aku dan rakan karib seawal 7 pagi di Hutan Kg Kemensah, Hulu Kelang Selangor....


[<<  <  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  [34]  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net